چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با آرتریت نقرسی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با آرتریت نقرسی

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با نقرسی آرتروز؟ شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، آن است که توسط متابولیسم غیر طبیعی از پورین و عدم تعادل ترشح اسید اوریک ایجاد می شود. اگر می خواهید برای درمان آن، شما بهتر است برخی از روش سیستماتیک را.
چرا مردم مبتلا به نفروپاتی IgA خواهد آرتریت نقرسی را دریافت کنم؟
شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، آن است که توسط متابولیسم غیر طبیعی از پورین و عدم تعادل ترشح اسید اوریک ایجاد می شود.
تحت شرایط عادی، کلیه ها خواهد شد پورین اضافی و اسید اوریک از بدن خارج تخلیه. پس از کلیه های آسیب دیده که آنها نمی توانند موثر کار می کرد، به طوری که مواد زائد اضافی مانند پورین و اسید اوریک در بدن انباشته خواهد شد، موجب بسیاری از علائم دیگر، از جمله آرتریت نقرسی.
چگونه برای درمان آرتریت نقرسی در نفروپاتی IgA؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، تنها در داروهای بستگی دارد می تواند این مشکل را حل نمی کند کاملا، تا مردم مجبور به درخواست کمک از درمان است.
سلول های بنیادی به عنوان یکی از درمان های منحصر به فرد دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری ایمنی. بیماری های کلیوی مانند سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA در، نفریت لوپوس و نفریت پورپورا توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، همه آنها متعلق به بیماری ایمنی. بنابراین برای افراد مبتلا به این نوع از بیماری، آنها می توانند سلول های بنیادی به عنوان درمان که می تواند آن بیماری های 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی درمان را انتخاب کنید.
اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: